پایان نامه

عنوان پایان نامه : تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری

یک صفحه از متن پایان نامه فقط برای نمونه :

جلب رضایت مشتری و افزایش درآمد بر مبنای ارائه خدماتی است که در قبالش کارمزد دریافت می­دارد. به طور کلی بانکداری الکترونیکی عبارتند از فراهم­آوردن امکاناتی برای کارکنان در جهت افزایش سرعت و کارایی آن­ها در ارائه خدمات بانکی و ارائه امکانات سخت­افزاری و نرم­افزاری به مشتریان، مبتنی بر شبکه مخابرات که با استفاده از آن­ها بتوانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک، در هر ساعت از شبانه روز از طریق کانال­های ارتباطی ایمن عملیات بانکی خود را انجام دهند. (محمدی و نجفی, 1389, ص. 31)