• فرضیات پژوهش

1-   بین راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دختران فراری و عادی تفاوت وجود دارد.

1-1 راهبرد ملامت خود در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-2 راهبرد پذیرش در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-3 راهبرد نشخوارگری دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-4 راهبرد تمرکز مجدد مثبت دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-5 راهبرد تمرکز مجدد بر برنامه ریزی دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-6 راهبرد ارزیابی مجدد مثبت دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-7 راهبرد دیدگاه پذیری دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-8 راهبرد فاجعه پنداری دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

1-9 راهبرد ملامت دیگران دربین دختران فراری و عادی متفاوت است.

2-  بین سبک های دلبستگی دختران فراری و عادی تفاوت وجود دارد.

2-1  دلبستگی ایمن در بین دختران فراری و عادی متفاوت است.